Հարցումների անցկացման կենտրոն

Գլխավոր » Բոլոր ծառայությունները » Հարցումների անցկացման կենտրոն

Դուք վստա՞հ եք, որ Ձեր հաճախորդները գոհ են Ձեր ապրանքներից և ծառայություններից: ԵՎ եթե նրանք չեն դժգոհում սարքավորումների և աշխատակիցների ոչ պրոֆեսիանալ աշխատանքից, ապա կարելի՞ է արդյոք ենթադրել, որ նրանց ամեն ինչ դուր է գալիս:


Շատ հաճախ հաճախորդները լուռ հետևություններ են անում և փնտրում են նոր կազմակերպություններ, որոնք ավելի շատ են իրենց ուշադրություն դարձնում:
Ավելի լավ հաճախորդների ցանկությունները հասկանալու համար մենք առաջարկում ենք Ձեզ անցկացնել հատուկ մշակված պրոֆեսիոնալ ծրագրով հեռախոսային հարցումներ: Այդ ամենահեշտ և մատչելի տարբերակով Դուք կկարողանաք իմանալ Ձեր հաճախորդների ցանկությունները, թե ինչպես են նրանք մտածում, ինչը նրարց դուրը կգա և այլն:

Փոքր բիզնեսի շրջանակներում գրեթե չեն հանդիպում այնպիսի կազմակերպություններ, որոնք կարող են իրենց թույլ տալ «բաց թեղնել» հաճախորդներին, քանի որ դրա հետևանքով՝

- Եկամուտը պակասում է

- Կրճատվում է նոր ապրանքատեսակների/ ծառայությունների արտադրման թվի հնարավորությունը

- Կորում է հետադարձ կապը

Եկեք ավելի մանրամասն դիտարկենք հետադարձ կապի/արձագանքի հատկություններն ու առավեկությունները, իսկ ավելի կոնկրետ՝ հեռախոսային հարցումենրը: Շատ հաճախ հարմար չի լինում անձամբ հանդիպել հաճախորդների հետ, իսկ ուղղարկած նամակը կարող է այդպես էլ մնալ չկարդացված կամ պարզապես նշված լինի որպես սպամ: Այդ դեպքերում համար մեկ «շտապ օգնությունը» հեռախոսային հարցումներ անց կացնելն է, որի հետ մենք Ձեզ կօգնենք:

Հեխաղոսային հարցումներ անց կացնելու համար անհրաժեշտ են՝

- Ձեր հաճախորդների հեռախոսահամարները

- Հարցաթերթիկներ/ հարցաշար

Մենք կարող ենք հարցաթերթիկներն ինքներս պատրաստել, հաշվի առնելով Ձեր բոլոր ցանկությունները: Հեռախոսային հարցումները կօգնեն կազմել Ձեր հաճախորդների դիմանկարը, իմանալ, թե ով է հիմնականում օգտվում Ձեր ծառայություններից: Այդ ինֆորմացիան շատ անհրաժեշտ է նոր ապրանքատեսակներ մշակելու, ակցիաներ անց կացնելու և կազմակերպության ռազմավարությունը փոխելու հարցերում:
Բացի այդ, հեռախոսային հարցումները կօգնեն Ձեզ րչ միայն բարելավել Ձեր կազմակերպության ծառայությունների որակը, այլ նաև գրավելնոր հաճախորդների ուշադրությունը:

Եվ, դուք արդեն գիտեք՝

- Ձեր ապրանքատեսակները/ ծառայությունները սպառող հիմնական հաճախորդներին

- Նրանց ցանկությունները և դժգոհությունները

և վստահ կարող եք պոտենցիալ հաճախորդներին առաջարկել Ձեր ծառայությունները և ապրանքները, շեշտը դրանց իրենց առավելությունների վրա:

Ամփոփենք արդյունքները. Հեռախոսային հարցումը կօգնի Ձեզ՝

1. «Հոգ տանել» Ձեր հաճախորդների մասին

2. Իմանալ նրանց գնահատականը Ձեր կազմակերպության մասին

3. Կոնկրետացնել կազմակերպության թիրախային լսարանը

4. Վերլուծել արդյունքները (թերությունները, ցանկությունները և այլն)

5. Բացահայտել Ձեր հաճախորդների ցանկությունները, վերացնել աշխատանքի հնարավոր թերությունները, անց կացնել հաճախորդների կողմից այդքան սպասված և սիրելի ակցիաները

6. Գտնել նոր հաճախորդների

7. Վաճառել հավելյալ ապրանքներ/ծառայություններ